blog job

>> Tuesday, October 13, 2009

haloo sumer....ape kabar skrg???

lamenye aku x update blog haku nie...
hari 2 sibuk ngan open ngan open house la...
macam2 hal...
raya la katakan...
walaupun sibuk, tp teramatlah seronoknyer!!!!!!!
at this moment aku xde mood la nak berbloging nie..
x tau nape...cite macam2 nk story nie...
tp nak menulis kan main malas lak lagik!!!!
adakan nie sejenis sindrom berkaitan bgan blog?????hahahaha
dalam kepala hotak aku nie macam2 idea ada nk citer...
nak tulis dalam blog nie...
tp malas nak menulis jer!!!
haram betoiii!!!!!!!
xpe la...simpan la sumer citer2 2 dulu...
da malas, nak wat camne kan???
aku dalam proses nak upgrade blog aku nie..
tp bkan aku la yang godek2 nye...
aku suruh abang aku yang buat...
tp x tau la bl siap...
mamt 2 manjang sibuk jer...
so bl menatang 2 sumer da siap...
aku akan war2kan kat cni.....

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS