kejadian seram

>> Thursday, October 29, 2009

wah cm seram sgt je tajuk n3 nie...hihihi...mmg seram we...aku ada satu citer...kisah benar lagi sahih keasliannya...:-)ni citer pasal adik abang ipar aku...aku citer nie pun sebab nak kongsi ngan korang je...cmnie kisahnya...

adik abg ipar aku nie ada beli tanah...dia beli untuk buat umah dia sendiri la...lokasinya harus dirahsiakan...:-p sekarang umah yang dibuat atas tanah tu da pun siap...cantik umah dia wat 2...besar lak..ala2 banglow g2...tp umah dia tu ada penghuni lain...apakah dia???
xtau la nak cakap ape...time diorang basuh umah 2 sebab nak duduk...mcm2 kejadian pelik jadik...bl diaorg habis je basuh bili, then kuar dari bilik 2 mesti pint bilik 2 tertutup then terkunci..bkan satu bilik je jadi..sume bilik tau...angin xde..ape xde...and yg lagi pelik, pintu bilik 2 sumernye ok...bkan la rosak yg jenis terkunci sendiri...

then time diaorang basuh umah 2, ada yg nampak benda cm terbang2...xtau la ape...giler seram wei...kalu aku ada kat tempat 2...mau terkencing aku kot...hahaha...mane x ye...siap terbang2 lagi...

nie lagi dahsyat, satu hari 2 adik abg ipar aku tergerak hati nak g umah 2...nak siram pokok bunga...tgh hari tau...dalam kul 1 la...time dia tgh syok menyiram bunga, dia nampak bayang2 kat depan dia...dia nie beranie giler wei...dia pun pelik la, bayang2 ape lak...sebab dia datang sorang2 je...so dia pun toleh la belakang....ambik kooooooo!!!!!ada makhluk berdiri belakang dia...makhluk tu hitam yg teramat sgt...tp mata merah menyala..muka teruk, hitam n x nampak...giler ko wei, tgh2 hari buta 2 makhluk 2 muncul!!!!agak extrem!!!pas makhluk 2 muncul, x lame pas2 tetiba dia hilang!adik abg ipar aku da gelabah giler, terus la balik...

rupanye mmg tempat 2 ada 'penghuni'...orang yg buat umah 2 pun banyak alami kejadian2 pelik...orang 2 cakap...kalau da petang...dekat2 kul 6, baik balik je...kalau stay gak wat keje, kompem kena kacau...

so mcm ne nak buat skrg????umah da buat mahal2.cantik lak 2...xkan la xnak duduk...da umah sendiri...tp nak duduk takut pulak jadi mcm2...kalau aku mmg xkan duduk da kot...kalau panggil gosthunter, mesti diorang suke giler dapat tempat cm2 kan??

sekrang nie pun family abg ipar aku tgh cari org untuk halau makhluk 2...nak halau cmne, tempat dia...tp mesti boleh punye dgn izin Allah...benda tu pun makhluk Tuhan jugak...so pasti ada caranye kan??harap2 ada la...sebab sian lak aku ngan diorang...umah da lawa2 buat...xkan x duduk pulak...

SETIAP BENDA DALAM ATAS MUKA BUMI INI ADALAH MAKHLUK ALLAH...
TAKUTLAH HANYA PADA ALLAH YANG ESA...

G2 lah kisahnya.................

3 comments:

MOMMY CGG October 30, 2009 at 7:35 AM  

beTul3..
BANYAK bEtUL!! hUhu:)
KITA MANUSIA Ni takotnye hanya pada ALLAH..

admin October 30, 2009 at 12:11 PM  

Insyaallah, kalau da panggil ustaz kat darul syifa tu ke sbg contoh, bleh la ilang. jgn pnggil bomoh tau. :)
jiran I pn berpenghuni juga, bila dorg kt hall, ada orang tgh basuh kain dlm bilik air, tapi bila tengok tak ada.
lepas tu, dorg buat kenduri masuk rumah, baca-baca sket, alhmdulillah, semua okay lepas tu.

redfingger October 31, 2009 at 4:42 PM  

miez hanem : thanks 4 sisit my blog ya....datang2 la selalu...:-)

ellenyna: 2 la pasal...diorang nak wat cm2 la...nak panggil ustaz ke datang buat sumthin...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS