besday

>> Sunday, October 4, 2009

hye sumer yg sudi baca blog aku...:-p
korang sumer pe kabo??
lame gak aku x update blog nie.
n3 nie pasal besday my sis..
kak ma...
2hb ocober hari 2 besday dia...
so ktorang plan nak sambut besday dia kat umah along..
kek disponser oleh kakchik n kak lang..
satay oleh kak ied...
lain2 n lokasi disponser oleh along...:-)
aku sebagai tukang nyalakan lilin jer...
huahuahuahua


ni la kek nye...
tp cam biase la...
aku x brape suke kek...
sepotong pun xleh habis...
aku rasa sesuap je...
just setakat nak rasa je...
makan banyak2 nanti uuuuwweekkkk la jawabnye...:-)

nie anta tetamu undangan...
kawan kak chik...
mamt yg x nampak muka nie, tingi yg amat!!!!
terkejut aku tengok...
padahal sebaya kau je...
kena pandang tggi la kat dia...
sebab tinggi sgt...hahaha

so nie la juadahnye...
xde la banyak sangat pun...
tapi meriah la...
ramai2...
tp x tiup lilin...
atas sebab2 tertentu....
sian kak ma...hahahahahaha


ha, nie la si besday gurl...
bersama teman lelaki nya....:-)

ni la sesuap aku rasa kek...
2 pun sebab nak bergambo...
bila da siap makan2 sume...
duk sembang cite2 lame...
cite time kecik2, ms nakal2..
ada yang sedih, ada yg gelak sampai pecah perut...
best sgt2!!!:-)
tukang karut nye, sape lagi...
mesti la kau...!!!:-p
To Kak Ma:
selamt hari jadi!!!
semoga panjang umur n murah rezeki..
serta sentiasa berbahagia..
cepat la kawin ye...
WE LOVE U!!!!
HAPPY BESDAY YA!!!!!

2 comments:

iemamawa October 5, 2009 at 10:24 AM  

hehhehe..sayang jugak ko ngn kakak ni eh...TQ2...
=) kawen tgu adik sponser lar...hahahha

redfingger October 5, 2009 at 9:17 PM  

boleh je...sponser towel kecik 2 blh la...huahuahua

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS