unit trust

>> Friday, October 2, 2009

hi sumer....
n3 nie agak mengujakan aku...
kenapa????
ok lah...
aku citer sikit nie...
aku da jadi unit trust consultant CIMB...
korang penah dengar ape tu unit trust???
kompem penah kan???
sebab korang kan lagi advance..:-)
xceli unit trust nie mudahnye investment...
orang ramai tahu unit trust 2 ape...
tp orang ramai x faham ape sebenarnye unit trust 2...
ia adalah pelaburan melalui wang KWSP...
jgn korang kate x tau lak KWSP...:-)
kt investkan wang KWSP kt 2 ke CIMB...
tp kalo korang kaya sangat, blh je nak invest guna cash...
terpulang la pada masing2...
sape yang da keje, ada Kwsp, baik korang start invest...
sebab ia nya mudah...
bkan korang nak kena kuarkan cash korang...
and bl korang da start invest, sampai ke tua korang blh sambung invest...
guna KWSP je...

so sesape yang minat...
boleh la contact aku ye...
tinggal2 kan komen ye...
kt blh set appoiment untuk citer details...
ingat..
nie bukan pelaburan internet lak tau...
ini memang sah...
and digalakkan oleh kerajaan...

add ym aku...
kt boleh story details...
bob_fizan18@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS