sebelum raya

>> Monday, September 28, 2009

haloooo sumer orang yg sudi baca blog aku....
sumer mesti mood raya lagi nie kan???
termasuk la aku....:-)
aku da sampai kl da...
petang td...
lame x update blog...
sebab kat kampung line berukband x kuat lar....
amcam raya korang tahun nie???
banyak ker g beraya???
pasnie mesti musim wat open house lak kan???
kalo wat open house jgn lupe ajak aku yek!!!!:-)
ni aku ada upload gambar2 aku kat kampung ari 2....
ni kisah sehari sebelim raya..
xceli...
sehari sebelum raya la hari yg aku paling suka sgt!!!!!
best sgt2...
sumer adik beradik ada kat kampung...
masing2 duk kat belakang jer...
masak macam2....
memang la penat...
tapi memang seronok giler!!!!!


btl x aku cakap???
sumer ada keje masing2...
ada yg perah kelapa, siang daging,
jaga api lemang...


tugas aku tahun nie jaga api lemang....
bukan senang tau nak jaga api lemang...
silap2 jaga x masak or hangus lemang ko...
aku jaga ngan mak aku...
masih di monitor oleh mak....
aku kan masih amatur....huahuahuahua
dari pagi start masak macam2...
petang baru la siap...
masing2 memang penat...
tp terlalu la best!!!!!
time berbuka lak masing2 melantak x ingat dunia...
mane x nye....
penat!!!!
air minum bergelen2 kot....
hahahaha


so pas solat magrib...
sumer tunggu pengumuman raya...
ape lagi...
terus g main bunga api n mercun ngan anak2 buah aku....
aku la yg over main...huahuahuahua
pas2 terus g masjid untuk takbir raya....


dalam masjid pun nak ambik gambo kan????:-)
abang aku yg ambik gambar nie....
2 je la citer untuk hari sehari sebelum raya...
bagi aku hari yg paling indah sekali...
jangan kemana mana...
tunggu n3 untuk hari raya pulak...
lagi macam2 citer....
akan ku update x lame lagi...
TUNNNGGGGUUUUUU!!......

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS