aku malas

>> Saturday, September 26, 2009

halooo sumer blogger....
lamenyer aku x update ini blog...
da bersawang giler da nie...
ape blh buat....
sibuk beraya...
ye la, raya setahun sekalie je...
so pulun la habis2..:-)
nk upload gambar raya pun aku malas lagi...
masih mood raya lagi nie...
blum masuk mood nk berblog lagik...hahaha
cam mane korang nye raya tahun nie??
mesti meriah giler kan??
same la...
aku pun meriah gak..
sebab sumer2 adik beradik aku balik tahun nie...
bkan senang nak kumpul ramai2 cm2 kan???
so kalo korang nak tgj gambar2 raya aku...
isnin nie aku akan update...
so stay tune...
jumpa dalam next n3 ye....


Enjoy more chat on blogs and websites
Experience it with the Online Pingbox Creation Wizard!

1 comments:

Anonymous,  September 26, 2009 at 10:16 PM  

jen nak ajak tuan blog ni mai bace2 cite die..hehe..=P

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS