raya pertama

>> Tuesday, September 29, 2009

halooooo sumer red readers...
(che...macam la ramai sgt pembaca blog aku nie)...huhuhu
n3 nk memang banyak gambar....:-)
sumer gambar2 dalam n3 nie kisah di raya pertama..
hari yg sgt gumbira!!!!

so cam raya2 tahun dulu la...
rutin nyer hampir same..
cume kaler baju je lain2...huahuahua
tema tahun nie green...
sumer x plan pun..
tp pagi raya ambik ko...
sumer green...

nie antara gambar sebelum g masjid.....








pas balik dari masjid...
tggu mak abah balik dari masjid..
sebab mak abh balik lambat sikit...
sampai jer my parent di rumah aku terus g snap gambar diorang..
seban mak bapak aku nie payah nak bergambar sikit..

ayahanda & bonda tercinta

ambik gambar ngan mak pulak..
ajak abah sekali...
tp dia kate xleh ambik gambar 3 orang...
macam2 kan pantang org tua...

pas2 terus sesi bersalaman..
sob sob sob...
banyak wat salah....

gambar ni adalah lakonan semata2..
huahuahua...
kak chik nye idea....

so nie la sumer kaum hawa dalam family aku...
sorang xde...
kak ied...
sebab dia keje di pagi hari raya...
petang raya baru balik...
so kurang sorang la....


nie pulak kaum adam...
abah memang xnk join da sesi bergambar nie...
sumer laki...
tp ada minah kecik tu menyibuk,,,,
korang tengok la 2..
dia nangis sebab ambik gambar x ajak dia...
padahal orang nak ambik gambar laki2 jer...
hantam la maryam...
pas2 ters ngajuk....
kelakar betul!!!!!!

sesi makan ramai2...
tp aku xde time ni...
abah suruh g hantar lemang untuk kakak dia...
biase la jadi runner...huhuhu

time to isi duit raya untuk kanak2...
tp tahun nie budak2 kecik x ramai la datang...
mungkin diorang da terlalu urban kot,,,huahuahua
main psp or ps3 kot kat umah....

makan lagi?????
biasa la....name pun raya...


dalam kul 5 petang kot..
tetamu da xde...
aku lak da bosan sangat...
aku ajak kak ma n maryam g depan umah...
bawak camera...
sesi outdoor la konon...
klakar betoi...

mula2 aku, kak ma n maryam jer..
pas2 ramai la datang join...
maryam nie kalau ko ajak ambik gambar...
kompem dia nak....
suker giler gambar dia banyak2 dalam camera....
maryam 2 yg paling kecik sekali 2 la....

korg tgk la dia pose....
suruh jer dia pose cmne...
dia ikut jer!!!!

siap main2 lompat lagik!!!!
keriangan di aidilfitri...





aku n my bro

siap ambik gambar dari bawah lagik...
baring punyr baring, sekali baring atas sarang semut...
ambik ko...
habis gatal satu badan....
huahuahuahua

nie lak malam...
cam biase la...
solat magrib beramai2...
da macam kenduri lak aku tgk...
ramai sgt....

gambar nie mayam duk sibuk main tahi lalat aku...
dia ada taahi lalt gak...
kat muka...
tp xnk ngaku...
sebab bagi dia ada tahi lalt 2 x cantik..
ntah pape betoi la....

so last sekali....
main bunga api la...
ape lagi...
tahun nie bunga api n mercun di sumbangkan oleh abang...
banyak la jugak...
x habis main...
simpan untuk raya haji...hahaha
ni la kisah aku ngan family di raya pertama...
teramatlah gumbira...
penat 2 memang la penat...
tetamu datang ramai giler!!!
seronok....
raya kedua ape yg terjadi?????
sama2 kita nantikan n3 seterusnya...
TUNNGGGGGUUU.....

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS