selamat hari raya

>> Sunday, September 20, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
yea yea...
hepynye kan???
mane x nyer...
sumer org tggu hari raya...
yg x pose penuh pun sibuk nak raya..:-p
di kesempatan nie...
aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri...
aku nak mintak maaf pada sumer2 yg kenal aku...
kalau2 ada aku wat salah ke ngan korang ke...
kutuk2 korang ker...
kira 0 0 la yek...
kt ni sumer manusia biasa...
sentiasa melakukan kesilapan...
pada sumer blog resders...l
mintak maaf la kalo aku ada tersalah tulis ye..
blog aku ni sekadar suka2 je...:-)
pada sumer yang kenal aku...
jemput2 la datang umah ye...
pada yg nak kawin or bertunang raya nie...
semoga berbahagia la ye..:-)
aku menyusun sepuluh jari
memohon maaf kalo ada wat salah pada sesape yg kenal aku...

2 comments:

FdausAmad September 22, 2009 at 4:13 PM  

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek..

Jom..

Diddy Zain September 30, 2009 at 9:03 AM  

thanx to be my follower :)
camat ari raya..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS