Korang Tanye Aku Jawab

>> Wednesday, January 19, 2011

Hai korang semua yang bijaksana dan baik hati..:-) Hari nie aku ada bukak aku nye formspring, punye la lame tak bukak, ada banyak gak soalan peminat nak kena jawab nie ( statement budget selebriti tanah air ) hahaha..So dengan takde keje hari nie aku pun menjawab la beberapa soalan yang diutarakan kepada ku. :-)


Oleh itu marilah kita melayan soalan dan jawapan yang telah ku berikan khas untuk anda peminat di luar sana...Hahahaha gelak guling2.

1) (Q) situasi: kena kepung dengan orang jahat, bagi harta kalau nak selamat. Anda berikan atau tidak?
    (A) berikan je, pas2 call rakan cop.

2) (Q) kenapa ko berlagak sgt ni ha..hahah
    (A) mengikut perkembangan semasa..hahaha

3) (Q) macam mana perahsaan korang bila kena mintak duit kat parent korangg?
    (A) merudum

4) (Q) hey.. u guys have a twitter account ?? follow me pls.. im new to twitter ;) . i will follow u back. thanks !       ;) my username : AppleFadila
    (A) soalan ke nie?

5) (Q) u guys . i hv 2 seek 4 ur advice ... i like this guy.. but he seems like he still could not 4get his ex .cos he was so damn hurt by his ex ..n mybe he still loves her.. but in a way, i noe that he is beginning 2 like me too..so wat shud i do? shud i wait?
    (A) pelan2 kayuh...bg dia blackberry torch, confirm!:)

6) (Q) What's your favorite city?
    (A) honda city kot...hahahaha

7) (Q) ape kowunk akn wat klau kowunk tahu yg bf/gf kowunk akn mati esok???
    (A) xkan ade sape pun yg tahu..

8) (Q) betul ke orang kata lelaki ni tak cukup dengan sorang perempuan ?
    (A) cukup la....kalau ramai pun ok gak kot...hak3

9) (Q) kalau pujian tu memberangsangkan, wajar ke kita puji org dengan niat untuk dapatkan balasan ?
    (A) sangaat la wajar...:)

10) (Q) macam mana nak cakap kat parent korang yang korang nak kawen ? hahaha
      (A) mak, mak tlg tanggung hantaran blgh x?

11) (Q)apa maksud matang bagi anda?
      (A)mimpi indah...hahahaha

Macam2 betul, ade yang merepek2 je tanye anda merepek je jawab..Sekadar hiburan mungkin..:-)

5 comments:

saya_arief January 19, 2011 at 2:30 PM  

soalan ke 10 tu menarik...
tapi jawapan tu kene lagi menarik..
haha..

.::cintabungablogspot::. January 19, 2011 at 3:00 PM  

ngatkn ala² formspring tadi, huhu...
nice blog writing;)

miss norafizan January 19, 2011 at 5:15 PM  

woiii abg braderrrr! :) adik cukup tak kenan ngan soklan no.8 tuh! adik da jd 'hulk' ngan jwpann tuh! hikhikhik

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS