Rokok Yang Bermain Dalam Hidupku

>> Tuesday, December 28, 2010

Hai korang semua..Kali nie aku nak share ngan korang satu info (info la sangat) pasal rokok..Sejarah rokok yang penah menyelubungi hidup aku.Dari permulaan aku mengenali rokok sampai la menjadi perokok semi tegar sekarang nie.:-) ~ayat tak boleh blah~

Aku mula menghisap rokok time umur 12 yahun bersamaan darjah 6.Tapi time ni betul2 cube je, tak penah hisap betul2 pun..Dan time ni aku mencuba rokok udang garam a.k.a suria..Aku pelik asal la rokok ni manis, atau rasa rokok memang macam ni?maklumlah, first time rasa..hahahaSengal.Dan tempat kejadian nye pula adalah di dalam bilik air belakang rumah aku.!hahahaha.Tak kantoi pun!weeekkkk!

Aku menjadi perokok rasmi time seminggu nak pmr..Giler kan?member aku yg lain sibuk nak berenti hisap sebab nak pmr, aku plak mula hisap..Giler betul..Dan time nie pulak rokok aku adalah pall mall menthol..Sungguh nyaman!

Lepas tu aku hisap rokok marlboro merah sebab abang aku hisap rokok nie, senang aku kalau dia balik, aku rembat je rokok dia secara senyap2..:-)


Bila aku sambung belajar di terengganu, aku hisap rokok winston hijau, tak dapat la nak teruskan marlboro sebab student la katakan, tak mampu den!Dan kadang kala di selang seli kan dengan rokok nusantara @ suria..Rokok ni biase nye di hisap time bermain game,sebab ia nye lambat habis.:-)

Dan lepas tu aku hisap rokok marlboro fresh mint yang memang kena ngan tekak aku, tapi bila abg ipar aku hisap marlboro black menthol, aku pun beralih ke black menthol, sebab lg kena ngan tekak aku..So tu la rokok yang aku hisap sampai sekarang..Kalau duit rokok aku simpan da boleh beli rumah banglo 10 bilik yang ada lif!!dammm!apa boleh buat!

Insyaallah aku akan berhenti merokok!

1 comments:

miss norafizan December 28, 2010 at 4:30 PM  

EH....ada ke rkok udang garam??? ;) LOL

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS