OFFICE FACEBOOK MEMANG GEMPAK

>> Thursday, September 30, 2010

Hai korang semua, mesti korang pelik macam mane pulak blog jarimerah nie boleh update pulak 2 hari nie, korang jangan nak pelik sangat, aku memang rajin tau..Tak percaya, korang tanye lah mak aku..Mesti dia cakap aku adalah seorang anak yang sangat rajin..:-)

Kali nie aku nak tunjuk and share ngan korang pasal office facebook..Memang gempak la office diorang nie, bak kate member aku, kalau office macam nie, keje jadi tukang sapu pun tak ape..Boleh??Hahaha..Tapi office diorang nie memang cun la, sekarang nie pun aku rasa boleh kate semua orang ada facebook..Same la macam aku, so jangan segan silu untuk add aku sebagai rakan dunia akhirat korang ye..:-)

Jom kita layan gambar2 kat bawah nie, ada sebarang persoalan sila tinggal di ruangan komen ye..:-)





p/s : sape tak nak keje kat office macam ni kan, sila la add facebook redfingger ye kawan2..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS