I wanna watch Toy Story 3

>> Tuesday, May 25, 2010

Selamat senja korang..Tengah layan shah jihan yang x berapa best, bukak blog jap, tengok kat blog list sumer duk update n3 yang same je..So, aku pun rasa ada peluang nak dapat tengok movie free nie..Aku bukak nuffnang..Sangkaan aku teramat lah betul..Aku suker..:-) terus update jap..:-) huhahuahua !

Photobucket


Photobucket
Toy story nie one of kartun yang aku suker..Sebab aku nie jenis x berapa suka kartun, tapi toy story termasuk dalam list citer kartun yang aku suker..Sebab kartun nye best, x berat and kartun dia simple je..X over sangat pun..

Dalam banyak2 karakter nye dalam toy story nie aku paling suker Buzz  Lightyear..Dia nie sempoi..Budget macam ketua..Kerek plak tu..Tapi dia best..Perwatakan dia pun ngam..Tapi dia tetap kartun..huahuahua ! !

Photobucket


Kalau nak tanye aku, watak baru ape yang aku suka dalam Toy Story 3 nie, ape lagi..Of course la MR. PRICKLEPANTS...Aku suka watak nie sebab karakter dia macam comel giler je..Badan pun chubby macam Redfingger ! ! huahuahua ! ! Smart pulak tu..Macam aku jugak la..huahuahua ! ! Sila lah usya untuk dapatkan free ticket..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS