Boring || Apakah Isi Entry Blog

>> Tuesday, May 25, 2010

Update untuk tengah hari sekali hari nie..Rajin pulak walaupun merapu je..Apa ada hal..:-) Korang kena la layan je kan..huahuahua ! !:-)

Aku nak kongsi sikit hari nie ngan korang sumer..Sebab benda nie da lame gak aku fikir..Bukan nak share la, macam nak tanye pendapat korang sumer yang hebat dan otai dalam dunia blog nie..



Photobucket
Ramai yang buat pasal personal blog..Dan bean moreno penah cakap kat aku yang personal blog nie memang payah nak naik..Dan aku setuju..Sebab bukan mudah nak naikkan personal blog...Mane x nye,name pun personal blog..So, n3 akan banyak kepada diri sendiri dan ape yang nak diperkatakan..

Kadang2 aku terfikir la kan, ada ke orang nak baca pasal kisah personal aku yang aku tulis..Nak plak aku agak kerap citer pasal diri sendiri..Makan ape, buat ape, kuar g mane, lepak ngan sape..Kebanyakkan tentang siri sendri..Mesti ada orang nak muak..Yela, lain la kalau aku nie anak orang kaya, ape aku buat mesti akan nampak best..

Ini pandangan aku la, bagi aku, kalau seorang blogger tu mempunyai life yang agak elit, sedap je baca blog dia..Sebab ape yang dia buat sumer nak tau...



Photobucket
So, pada pandangan korang la kan, ape n3 yang sesuai bagi blogger yang membina blog personal..Sebab macam aku sendiri la kan, aku x mempunyai banyak tips berblogging untuk berkongsi..So, tu la banyak aku bercerita tentang diri sendiri..:-) Dan ape gaya penulisan yang berkesan ek?:-)

P/S : Korang tolong la bagi pandagan ek..Korang kan baik ! !

4 comments:

Unknown May 25, 2010 at 2:53 PM  

bro ada cara ko nak naikkan personal blog...cara nya ialah ko kena kaitkan kehidupan ko dengan readers dan ayat ko kena sempoi supaya readers selesa...

Pojiepooh Abdullah May 25, 2010 at 10:13 PM  

Actually kamu ckp kisah blogger elit best baca? Xjugak..
Kdg² org sakit ati, nyampah, cam show off..

Apa yg Pojie dapat share kat sini, POjie pun blogger personal blog gak, Pojie buat dengan seikhlas hati, gaya Pojie, dengan melawak, kdg² otak biru sikit, malah kaitkan dengfan isu² semasa dan kawan² blogger lain, letak pic comel² (kamu mmg comel pun) so sure org pandang..

Dan yg penting, ikhlas dari hati, be urself, insyAllah ramai yg nk mnegenali Jari Merahku..
Pojie pun tgh bljr utk ikhlaskan diri dalam penulisan dan kembali ke landasan motif penulisan yang sebenar..
Pojie dah tak mahu kejarkan readers, duti dan populariti (walaupun itu juga penting), apa yang Pojie mahukan adalah keupayaan untuk berkongsi kepada semua rasa hati ini..

Wahhhh bceramah sudah..
Jgn muntah ok dgr Pojie mbebel..
Lalalalal!

Love,
PojiePooh Abdullah

redfingger May 26, 2010 at 11:22 AM  

bean : tu la pasal bean..aku stuju tu...aku akan cuba menyempoi kan diri ku ini..:-)

redfingger May 26, 2010 at 11:24 AM  

pojie : tu bagi aku la pojie..Aku suka baca blog org yang macam banyak duit..Sebab ape diorang buat macam best je..Tp betul jugak ada yang macam terlampau show off sangat...

Tq pojie atas komen ko nie..Aku hargai sesangat ! !tq bro ! ! :-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS