STRESS

>> Thursday, January 21, 2010

Apa korang rasa apabila benda yang korang plan, korang da setting baik2, korang da harap something dari benda yang korang harapkan tu, tapi tiba plan tu menjadi seperti haram jadah yang nak kena penendang laju2? Mesti rasa macam sial kan?Walaupun aku xnak pun macam sial tu, tapi mesti rasa macam sial punye. Sebelum tu aku mintak ampun kalau entry kali nie banyak perkataan yang tak elok..

Aku sekarang tengah stress yang amat. Kenapa aku stress tu x perlu lah aku mention kat sini. Cukup la sekadar aku je yang mengetahuinya. Aku kadang2 sampai rasa give up la. Ape benda jugak yang aku buat, mesti x menjadi @ tak berapa nak menjadi. Dugaan memang banyak giler. Penat dowh macam nie.

Aku cuma nak buat yang terbaik. Kenapa hidup aku terlalu susah untuk mendapat peluang?? Apa salah aku? Kadang2 aku selalu terfikir, ape benda yang aku penah buat sehingga kan aku susah sangat nak dapat peluang? aku ada aniaya org ke?xde rasa nye. buat jahat kat mak bapak?lagi la tak de. Tapi nape la susah sangat ek?

ohhhh, aku sungguh stress. Aku nie da la tak boleh stress. kang mula la datang sakit2 aku.. haram macam hanjing betul la!!! aku bukan nak blame orang lain ok. aku blame diri aku sendiri. dan aku sentiasa mencari2 ape yang aku perlu buat untuk jadi yang lebih baik. x lame lagi umur da 23..memang la muda lagik.

Bila cakap pasal stress, mesti orang akan cakap. " relax la, ape nak stress nie, buat relax sudah.." aku da penat da buat relax!!!! kalau la aku betul2 boleh cakap no stress..kan best.. cakap kat mulut je nx stress tapi dalam hati stress pun tak guna kan??


sumber picture: pakcik google

5 comments:

Unknown January 21, 2010 at 3:37 PM  

ala rileks la bob...bende kecik punye halla...

redfingger January 21, 2010 at 4:48 PM  

2 la pasal...
pening dowh...

miss norafizan January 21, 2010 at 9:58 PM  

sabar la b...b bkn x usaha pun...sian b..smua ni dugaan kn b...

Aus MeLankoLik January 22, 2010 at 4:05 AM  

alamak bob..
relax bob..
kami mahukan bob yang dulu
yang handal bermain tarik tali

hey bean ,
mugkin kite boleh tagteam lawan tarik tali dgn bob..
aku geng dgn ko..
lawan bob..

bia die menang walaupun aku taw kite lagi perkasa
asalkan bob bbhgie..
ahaha..

bob..sile senyum tawar..hehe..

ala bob , xyah pk sgt la..lg pikir lagi tension . okies !

redfingger January 22, 2010 at 12:19 PM  

missnora: thanks dear..

aus : ko nie memang kelakar la weh..tergelak aku..
w'pun ko tagteam ngan bean, aku tarik sebelah tangan saje..:-) hahahaha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS