makan makan

>> Tuesday, December 15, 2009

semalam time petang ..aku kat umah da..baru balik jumpa client...tgh ngadap tenet la..ape lagik...kak ied call aku..dia ajak aku g makan steamboat...kat sunway...aku ok je..bab2 makan nie..space perut aku memang besar...:-)

kitaorang g makan steamboat kat flaming steamboat..aku da penah makan kat cnie sebelum nie..ngan kengkawan time bukak pose yang lepas..dalam kul 5 kot kitorang g..sampai sane dalam kul6 cm2 la..kedai 2 kosong lagik..ada la 2 3 couple yang tgh main2 suap menyuap ala2 romantik g2..yela..sian2 mane ada orang nak g makan steamboat sgt..lagi pun orang x balik keje lagi...

kitaorang makan memang ingat dunia..aku g 3 orang..aku, kak ied and along faezah..along faezah nie kawan kak ied..tp kiorang da macam satu family da...da macam akak aku sendiri..and one more thing, along faezah nie adalah pembaca blog aku yang setia sekarang tau..:-) nie along baca mesti dia bangga giler nie..first time aku enter frame pasal dia...:-)

time tgh2 makan, kak teh call..dia cakap dia nak bersalin esok(means hari nie la..) terus gumbira teramat sgt...makan macam cipan...ambik tu..ambik nie..kak ied minum lai chi kang yang rupanye macam tteeeettt...:-) hahahaha...

ok la..korang layan la gambar2 kat bawah nie...



 

 







 
 wajah budak yg da kenyag gilossss!!!!

itu lah saje....thanks to kak ied yg membelanja...
love you!!!!

3 comments:

Fatin December 15, 2009 at 2:12 PM  

adoiii..terliur plak tgk steamboat nih~ sob2.. pos kan pls~ :D ngeee~

et December 15, 2009 at 2:41 PM  

lame x mkn steamboat neh..lapo plak..adei..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS