sejarah blog aku

>> Monday, November 2, 2009



malas????adalah satu perkataan yang ada dalam diri sumer manusia...betul x???ke aku jer yang malas nie???:-p

aku xde benda pun nak update hari nie...xtau nak update ape...kadang2 aku fikir, ape la aku nak tulis dalam blog aku yg mmg x seberapa nie..aku selalu baca blog orang...banyak blog yang aku follow...bukan setakat follow tau...aku selalu baca blog yg aku follow...best je baca blog orang...tp korang yg baca blog aku nie best ker????mesti x kan?:-( wawawawawawawawawa......asal ek?

ni persoalan pasal n3 blog aku...
a) adakah blog aku merepek?
b) adakah blog aku xde point?
c) adakah blog aku nye cite2 ala2 g2 je?
d) adakah blog aku cm tru blog orang?
e) adakah blog akunye cite2 cam bodoh je?
f) adakah blog aku blog yg biase sgt?

ni persoalan rupa blog aku..
a) over?
b) poyo sgt?
c) warna ok?

kepada sesapa yang baca blog aku tolong la bagi komen ek?plezzz la sgt...:-) boleh kan?korang kan baik2 sumer....blog comunity...kalau korang ada masa, skodeng2 la glog aku...yes, kadang2 aku sendiri akui, ape benda la org nak baca kat blog aku...n3 cm hampeh je...

aku baru lagi buat blog nie tau...masih dalam proses belajar2...aku nak citer sikit, cmne aku blh terlibat dalam blog2 nie..xtually dulu aku x suka langsung blog nie dowh!!!!:-) aku benci gilosss....siap kutuk2 lagi org ada blog...aku ckp ntah pape la...buang masa la...:-p (mulut mcm longkang) hahaha...yg banyak buat aku nak buat blog nie adalah budak kecik...dia ada blog lame da...tp dia pun x la blog tegar...update pun kadang2 je...yela, masing2 kan ada comitment sendiri...aku slau kutuk2 dia tau dulu wat blog...:-p (jhat punye bf)...hahaha...lame2 aku tgk dia ada blog, citer itu ini kat blog, then bila dia cakap blh buat duit plak kat blog...aku jadi panas bontot la...hahaha...duit 2!!!!

so aku pun nak la ada blog sendirik!!!ambik ko, dulu kutuk org, nie ko plak nak ada sendiri...biasa la, manusia kan blh berubah...hahahaha...tp blog aku nie sumer budak kecik buatkan...aku x tau ape pun...coding ke hape ke...aku x tau...sume dia buatkan...:-) (makan atas angin)..hihihihi...aku tau update je...2 pun kadang2 je aku update...ada masa, ada citer aku update le..kalau x, xde nye...

so, nie la blog aku sekarang...hasil kerja tgn budak kecik...aku pndai tukar sikit2 je...still learning mar....and acc nuffnang pun ktorang share je tau...bgs x??:-p buat masa nie aku suka la blog aku...cuma kadang2 aku nampak blog aku bosan sgt...2 la sejarah penglibatan aku dalam dunia blog nie...:-)

adiiiiiyosssss.........

4 comments:

nadya omar November 4, 2009 at 10:10 AM  

just ikhlas dgn apa yg ditulis, xperlu nk thegeh2 ajak org jd ur follower, jz be cool. xperlu memaksa, klau org rasa ur blog besh or whatever, biar dorg sndirik yg follow, sorry to say,, but u must accept it ok ,dear, be cool. slaam pkenalan, nadya omar...

aiSyah (", November 14, 2009 at 7:07 PM  

ha~sme r..dlu sy pn xsuke gle blog..
last2 tpengaruh gak sbb kwn2..huhu..:)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS