J Card

>> Wednesday, November 25, 2009

sape pegi j card kat ou semalam???ada nampak aku x???:-p

giler poyo aku nie kan..?lantak la..blog aku..ikot aku la nak tulis ape...(sungguh sombong)...:-)
x la..aku baik tau...ahaks...:-p

semalam aku g...xceli tujuan aku g j card nak beli kasut kalu ada yang murah2...tp malang nye xde la pulak..xde langsung yang berkenan kat hati...ada yang aku suka, x de saiz pulak..mahal pilak...taste tinggi sangat kot!!!hahaha...:-p aku memang la payah nak beli barang..cerewet + xde saiz + xberkenan + mahal...

sebab da xde,aku pun jalan2 la..tgk2 kalau ada ape2 yang berkenan kat hati...jalan punya jalan, aku namapk la selai shirt nie..aku sukerrr!!!!cuba punye cuba..ok..pass..muat...!!!;-)aku pun beli la...tu je yang aku beli..x mampu nak shopping banyak2...

manusia semalam x yah citer la..ramai nak mampos...gielr ramai...pening kepala nak pilih baju ke hape yang korang nak...orang baru dapat gaji kot..tu yang giler duk shopping...time aku bayar kat kaunter tu, ada sorang minah tgh bayar depan aku..aku tgk troli dia bawak 2!!!2 2 penuh...total dia bayar, aku try tinjau2, 2 ribu lebih...nak buat ape la banyak2 sgt...

manusia sekrang main kaya dan bertambah kaya...mari la kita berusaha untuk mengubah kehidupan kita..x perlu sampai jadi kaya..jadi senang pun cukup la...

" cari duit banyak2, duit tu akan menghancurkan kita, tapi kalu cari ilmu banyak2, ilmu tu yang akan menjaga kita..duit kita cari, kita kena jaga duit tu, tp ilmu kita cari, ilmu tu yang jaga duit kita"...betol x?:-)


aku pusing2 kat tempat toys, aku berkenan plak nak keta control nie...tp x beli pun..huhu

2 comments:

[z@ck] November 25, 2009 at 11:09 AM  

agaknya yg shopping smpi beribu tu nk bt knduri kot..
=P

redfingger November 25, 2009 at 11:58 AM  

ntah la...2 troli tu..penuh sampai x nampak depan...hahaha:-p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS