bengkok????

>> Wednesday, November 25, 2009

sape yang bengkok pulak nie??adakah aku....?owhhh tidak sama sekali..aku teramat lah straight ye sumer..:-)

last week kereta akak aku sudah mengalami sedikit penyakit...bkan ape pun..rim dia...dia terlanggar batu..besar betol batu yang dia langgar tu...sampai blh bengkok rim dia..aku ingat mula2 dia cakap rim dia bengkok tu, aku ingat dia langgar lubang...rupanye langgar batu...kejadian nie berlaku time dia nak g keje...pagi2 buta...maybe masih mamai kot..tu yang sampai terlanggar batu...ahaks...!!!:-p

so kak ied tlh meminta pertolongan aku untuk merepair rim dia..aku pun bkan tahu sgt nak g repair kat mane..so mintak pulak pertolongan ficky...(thanks ye..)

aku pun menuju ke ampang la..g repair kat c2...mujur la ada orang tolong...kalau x, x tau la aku nak g repair kat mane...padahal rim yang dia pakai nie baru giler lagi...x sampai sebulan kot kalau x silap aku...tp nak wat cmne, da batu yang dia langgar tu besar+ keras nak mampos...so terus la bengkok...aku g ambik keta kak ied kat selayang...so otw nak ke ampang tu, aku bawak keta teramat la slow..takut bawak laju kang makin bengkok pulak...aku rasa aku bawak 40 kilo sejam kot..:-) banyak keta bagi lampu kat aku...ada aku kesah????pegi la mampos..kalau ko nak laju, potong je la...kecoh jek...!!!!


sebelum kejadian, ketika rim ini masih suci lagi...


selepas melanggar batu...ko tgk tu...bengkok giler..mujur tayar nye x pancit ke ape ke...

****jangan mamai ketika memandu...:-p *****


1 comments:

JijahJambu@Jj December 1, 2009 at 8:30 PM  

uhh parahh ... kena cari rim lagi power tuuu

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS