teater terbaik

>> Wednesday, October 28, 2009

this is my first time masuk istana budaya n first time tgk teater yg besar2 cmnie...terater kecik2 penah da tgk...siap penah berlakon teater lagi time belajar dulu...xpercaya????aku pun x berapa nak pcaye...hahaha
last week ari sabtu aku g tgk cuci the musical...mmg berhajat nak g tgk teater nie...sbb aku nie mmg peminat aflin shauki...dapat lak ticket disponser...laju je la nak g tgk...:-)
aku sampai awal time 2...show kul 3...aku sampai dekat kul 2...so bantai la g pusing kat taman tasik titiwangsa dulu...tgk orang lumba keta kecik..best giler...keta diorang kemain kecik lagi...tp bunyi kuat gaban!!biasa la...xtiviti wajib...ambik gambar ngan budak kecik...hahaha..


iklan lipton n marlboro fresh mint yg terbaru..:-)


anne,kakied,along,kakchik,ficky

orait sekarang marilah bersama2 kt layan gambar2 time teater ni sedang berlangsung(ayat skema)...hahaha...gambar anyak yg x berapa nak clear sgt...sbb ambik curi2 punye pasal...:-p


aflin


ac


hans & vanida


sume pelakon2 cuci the musical


awie


cayalah sumer



teater nie memang terbaikkkkkkkkk wok!!!kalau korang beli ticket paling mahal pun korang mesti rasa x rugi langsung...!kelakar giler....lagu2 dalam teater nie pun sedap je sumer...set2 nye plak sume gabak2...superb!aku bagi 5 bintang la untuk teater nie...rasa cm nak g tgk lagi je...kalau ticket murah, mmg aku da g tgk lagi sekali kot...:-)

tahniah la pada hans issac sebab wat teater nie...
terbaikkkkkkk!!!!

2 comments:

ELLY October 28, 2009 at 8:25 PM  

wahhh best erk teater cuci musical tu....ingat nak tgk tp takut x best....huhu....ramai x org??

redfingger October 28, 2009 at 9:40 PM  

u better tgk la teater nie...
mmg best giler...kelakar sgt...
x rugi langsung g tgk..
org pun ramai...
g la tgk...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS