malam minggu

>> Sunday, October 18, 2009

*****mungkin sekarang musim aku rajin update kot, wlaupun aku kena s2dy*****

malam tadi kul 11.30 kot...aku kuar balik...korang jangan cakap aku asyik pakai baju sama lak ek..da hari yg same..xkan nak tukar baju lak...membazir lak nanti...hahahaha...aku kuar balik malam tadi...g lepak ngan didi n liz...member aku time keje dulu...sejak brenti keje x jumpa...malam minggu ni gunakan sebaiknya untuk beriadah..hahahaha...

sembang memang x hingat dunia gilosss....rokok jalan je...dekat habis kot rokok sekotakk...hai, bila la ko nak brenti isap rokok nie bob????kalo lepak cm2 memang laju je rokok abis...asal ek?lu pikir la sendiri!!!!:-p







aku x makan pun...kenyang lagik...so minum je la...yang kelakar nye, sembang x hingat dunia sampai kedai 2 nak tutup...sorang pelanggan dia bla...ktorang masih di c2..hahaha...old town kan tutup kul3...so dekat kul 3.30 ktorang lepak lagi...orang lain da xde da...waiter 2 cam nak cakap kedai da nak tutup...tp demi menjaga hati pelanggan, dia x cakap direct...dia pandai...tetiba hantar bil...ktorag x mintak lagi pun bil..ktorang wat x paham je...:-) last2 dia terpaksa datang balik, cakap nie bil bang...ktorang pun bayar la...tetapi, ktorang x bla pun lagi...aku rasa da abis sumer kerusi meja dia angkut masuk dalam, tggl table ktorang je...baru la ktorang bla...hahahaha...klakar betol....:-)

****gambar aku xde???
motipnye????
sudah ku beri tahu di atas tadi....
hahahahaha******

2 comments:

triple x malaya October 19, 2009 at 1:22 PM  

motif nye..sebab lu pakai baju yang same ke bro..huhuhu

salam blogger dari gua..

redfingger October 19, 2009 at 1:29 PM  

triple x malaya: sudah semestinya...segan lak aku...
hahahaha.

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS