hangus

>> Monday, October 19, 2009

heeelooossss sumer.....jemput3 makan megi...hahaha...teragak sangat lak nak makan megi kari...bangun je tido tadi terus turun bawah beli megi...naik umah terus masak...yang klakarnya aku buat roti bakar sambil2 masak megi tadi...tp tlupa plak...sedar2 roti sudah hitam legam+hangus+pahit+sungguh x selera di lihat...so ape lagik, kasi tong sampah je la makan...membazir betol la...cuai sgt ko ni bob!!:-)

hari nie misi aku nak membaca...baca ape????
haaaa, tu yg kt xtahu lagi..hahahaha...nie pun da ngadap laptop...aku agak kurang suka la baca2 nie..boleh pening kepala aku tgk tulisan banyak2 nie...tp kalau terpaksa, memang boleh la...macam time s2dy dulu...mmg aku rajin baca...tp bl dekat nk quiz, test n final je la...hahaha...

malam nie kak ngah aku datang kl....ada ape ntah...dia duk kuantan...yg bestnyer maryam ikut...lame da x jumpa minah kecik yg over 2...rindu la plak kat dia...lame lak 2 dia lepak kat cni...sampai ari jumaat kot...hahaha...best3...

5 comments:

jahatgle October 19, 2009 at 2:25 PM  

itu la..makan tak ajak...tgk2..nnti suh budak kecik maskkn eyh..teeehhee =P~

redfingger October 19, 2009 at 5:55 PM  

bkan x nak ajak....
xsempay nak ajak je...hahaha..
xkan nak ajak makan makanan hangus lak...kuikuikui

cintaqaseh October 19, 2009 at 7:02 PM  

u..buat roti bakar nak cicah ngan megi kari ker...

haiihh..cemane leh careless nih..
mest dah lapar sangat...=)

jahatgle October 19, 2009 at 8:53 PM  

kalo ko ajak..xde la sampai hangus...nghahaha..nnti aku maskkan...nghahahhaha

redfingger October 20, 2009 at 11:06 PM  

cintaqaseh : xpenak buat dek orang roti cicah ngan megi la...mmg da lapar sgt...sampai x pasan..hahaha
jahatgle: orait...buatkan aku 1 set roti bakar...ok?hahaha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS