change la

>> Sunday, September 6, 2009

halooo sumer....
dengan bangganyer aku nak cakap aku baru bangun tido nie..!!!
da kul 12 baru bangun..huahua
sedap tol tido...malam td hujan kemain lebat lagi!!!!
syok giler dowh!!!
aku ada masalah tido sikit sekarang nie...
apakah masalah tu...
mari sama2 kt bentangkan...:-)
aku ada masalah tido la sekarang...
malam aku x tido...
so pas sahur baru tido...
kang petang baru bangun...
kul 1, kul 2 baru bangun...
ape lak nak jadi ngan aku ni ye....
da kalo bangun lambat,
mula xde mood...
nak wat itu malas..
nak wat ini malas...
bila la kamu nak berubah wahai refingger ooiii...!!!!!
p/s : kemalasan untuk berubah...huahuahua

2 comments:

misz benida September 6, 2009 at 3:37 PM  

aku pon xpenah brubah dri mode tido00..
haaaaa

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS