BELI BELAH

>> Monday, September 7, 2009


haloo sumer blog readers...
ape korg wat ari nie...
yela..ari ahad kan???
kompem belambak kuar shopping raya kan???
termasuk la haku....
aku g shopping baju td..
kat da curve, metrojaya..
best giler...
sale bagai nak ghak!!!!!
best giler..
teramat la bestnyer...
aku g tadi ngan akak2 aku...
tp wajah mereka xde dalam blog aku nie..
aku terjumpa ngan redmummy tadi...
sape x kenal redmummy kan???:-)


-cantik pulak baju melayu nie-


ni la baju2 yg aku belie..
warna biru nie renoma...
cm ketat jer..:-)


yg warna hitam ni lak camel..





tp ni yg aku frust giler...
baju merah nie aku teramat la suke...
tp xde saiz aku plak..
ada size sampai L jer...
bangkai ayam betol..!!!!
aku akan g carik lak kat tempat lain!!!!
aku x kira...
aku suker giler baju hush puppies merah nie!!!!!
merah punyer pasal!!!!!!:-)

2 comments:

miss norafizan September 7, 2009 at 3:52 PM  

merah 2 i pun sukaaaaaa!!!!:) jom kt g OU esk!!!!*wink2!!* ;P

redfingger September 8, 2009 at 9:25 AM  

merah 2 mmg superb kan????:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS