long journey

>> Sunday, August 23, 2009

aloooo sumer....
adoi lamenyer aku x update blog nie...
ye la, aku balik kampung...
so bl da balik kg xde maknenye aku nk main tenet de...
ari jumaat a.k.a 21 hb ari 2 aku balik kg..
gerak dari tropicana dalam pas magrib la...
all da way jalan okey..
tp bl pas hentian seremban, ffuuulamak jalan..
bkan main jem tahap gaban lagi...
aku pun ingat sebab org ramai nk balik kg sebab 1st day pose la katakan...
rupenye ada xcident...
tau je la org m'sia nie kan prihatin giler.....
tu yg jalan jem nak mampus 2...
sampai kg pun da lambat...
dalam kul 12 kot...kalo normal, 2 jam lbh da blh sampai da pun...
duk kg xde ape la sgt aku buat..yela..pose la katakan...ahaks..!!!
g bazar pun best...dapat jumpe budak2 time sek dulu2...
sebenarnye banyak benda aku nk cite nie..
tp tgn aku x larat la nk taip...sakit sebab angkat katil time kat kg...aduuyaiiii...
anyway, thanks kepada budak kecik sebab dia da bikin aku nye blog ni jd ok...
thank ya..!!!!:-)

1 comments:

jai@jezz August 25, 2009 at 12:43 PM  

standard ah. rakyat mesia nih. xcident ckit jerk.. tapi jem.. ~ sabor jerk la..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS