kesabaran ku meletop

>> Tuesday, August 25, 2009

mari la kt meng'update' blog...
sedar x sedar hari nir da hari ke-4 kt pose kan??
bln2 pose nie kena banyak bersabar la...
ha, cakap pasal sabar nie....
malam td aku hilang sabar!!!!
cmnie citer nye.....
malam td aku kuar....
balik dekat kul 3 kot....sampai je kat parking lot aku, tgk2 ada keta lain...
honda civic!!!!!!!!
eh aku cakap sial mane lak parking kat parking lot umah aku nie???
persoalan muka timbul....
sial betul...aku da bertambah2 bengang...
aku g la kat tempat pos guard...
report la kat diorg ada setan mane ntah parking kat aku nye parking lot...
guard 2 pulak blh tahan la slow nye...
da la honda civic 2 visitor je...sebab ada pass visitor kat keta mangkuk 2..
aku suh guard 2 call umah mangkuk 2 je guna intercom...
dia cakap xleh la, rosak la..
sanggup lak dia gegar umah mangkuk 2...
then aku nk g la parking balik..
yaaa!!!!mangsa sudah nampak...
mamat yg parking kat parking lot aku 2 la....
ape lagi..
hati da panas+geram...
xkan aku nk lepaskan ko cm2 je wei...
no...no...no..noooo..
sempat jugak aku sekolah kan dia...
tp xde la aku pukul pun...
aku sound je mangkuk 2...
da bodoh x bertempat...suka2 parking tempat org ape hal..??
kalo x mampu nk beli parking lot sendiri, parking je la kat luar bodoh!!!!
pas2 aku sekolah kan dia, dia alih keta dia...
aaaikk???biar betul mamat nie...dia g alih keta dia, dia parking lak
kat parking lot depan yg umah aku nye....
laaa mamat n i, aku baru je skolah kan dia...
aku da jd bertanbah2 bengang la...
aku call security balik, suh diorg clamp keta mangkuk 2..
hahahah....2 la bodoh sgt....
pg td mesti ko kena bayar kat security kan bodoh..!!!
aku x inagt lak no plet keta 2...tp no dia 737..
honda civic, konon BEST!!!!!!

seronok nye aku...
ko da susahkan aku...
ko pun mesti la dapat susah..!!!!

p/s: tolong la ada sensitiviti sikit..janagan nk mudah je...
kepada keta keta 2...padan la muke ko kena bayar kat gusrd pagi td sblum
g keje...hahahaha..
KETA BODOH KO 2 KENA CLAMP!!!!!


4 comments:

Unknown August 25, 2009 at 2:35 PM  

amboi2... ape kate cube bersabo sikit..ni bulan puasa dik oi..:p

QueenBz August 26, 2009 at 12:23 AM  

bagus..org2 camtu mmg patut kene ajar =)

jai@jezz August 26, 2009 at 9:55 AM  

hahahaha.. giler punya marah kau nih. habis ayat2x kau keluar.. sabor ah.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. August 26, 2009 at 3:40 PM  

uiks...

sabar la...tgk dah terlepas ckp.

itu entah2 Allah sedang mengujikesabaran awk tuh.

ken kali kalau ada owg buat mcm tuh, amek cat..baling je kat cermin keteh tuh.

lagi puas hati...

pepun, slmt berpuasa yew...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS