konvo kakied

>> Sunday, August 16, 2009

semalam 15hb akak aku konvo...
kat universiti malaya...konvo um mmg best giler la..
meriah yg teramat sgt...
patut la org cakap um ni universiti yg power...
so aku ngerti la nape...bkan la aku cakap sebab konvo dia best jer,
macam2 la yg best...
manusia teramat la ramainye kat cni..
w'pun org cakap bahaya la kuar umah, h1n1 la..
and blh kira brape org je yg pakai mask...
hahahaaku pun x pakai...panas dowhhh!!!!!!
manusia tetap ramai...
aku konpem mesti ramai yg tercicir anak smlm..hahahaha...:)
ni antara gambar2 semalam...


sempat pise dulu sebelum kuar...ha33..poyo jer...




ni time kakied n mak abah da masuk dalam dewan..
ktorg lepak luar je la...tgk kat tv kat luar...
diorg ada sediakan tempat nk tgk...
so ktorg lepak la kat c2...
tp yg aku bengang, ada la minah nie dalam 3 org kot...
duk depan skali...asyik la nk berdiri...
so org blakang x nampak la...
buduh betooolllll la!!!~~~~






pas tgk kakied nye da kuar kat tv tue..
ktorg pun blah la..
g kat tapak pesta konvo um plak..
bkan nk watpe...nk beli bunga la...
kan konvo wajib kene ada bunga...hahaha:0
tp yg x bextnye...satu tempat je yg jual fresh flower...
konpem org tu kaya giler..mane x nye...
da dia sorg je jual fresh flower...
nape ntah...ktorg mmg nk beli fresh flower...
ni la gambar sesi memilih bunga...
ros merah la...ape lg...







so bl da siap bl bunga sumer...
ktorg pun tunggu la kakied kuar dewan...
dekat2 kul 11 kot dia kuar...
yg bestnye junior2 setiap fac akan datang tau, support senior
..siap bawak sepanduk bagai, nyanyi2 la...macam2...
tu yg wat lagi meriah giler dowh...
haaaa!!!!!time nie la manusia macam ulat....ramai giler!!!!!!!!
aku pun berenang la di celah2 manusia...bermacam2 bau...haha..
then nampak la kied ngan mak abah...pas2 ape lagi...
sesi bergambar la...tp gambar aku xde ngan diorg...
sebab aku hilang...sesat ntah kemana di celah2 manusia..!!!
~~~siot btol!!!!!!

ramai kan???????









ni la gelagat2 junior menyambut senoir2 diorg yg konvo...
best je tgk diorg....tabik spring..~~toink3...

so da siap ambik gambar2 sumer...
ktorg pun g pulak ke dewan ibnu sina...
sebab sumer family yg datang diberi jamuan kat cni...
bagus la....
blh relax2 dulu...sambil makan2....



so 2 je la n3 kalie nie...
banyak gambar je....
aku xde mood nk menulis sgt lar...
tatkala kamu semua membaca n3 nie...
aku berada di kuantan....
tahniah diucapkan kpd kakied yg da bjaya dalam ijazah kejururawatan...

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS