diploma

>> Thursday, August 13, 2009

ape la aku nak sok sek ek ari nie....
bangun td da pkul 10 lbh da....
terus tgk telepon...xde pun msg dari budak kecik...
*dalam hati da cakap da, xkan budak kecik x bangun lg,kate calss kul 8**
rupenyer class dia tunda...suker la 2...
lapar bkan main lg...
g dapur terus masak megi...megi lg???
hantam je la....
then tgh syok2 makan sambil main tenet...
ada org ketuk pintu umah...
saper pulak erk......
bukak je pintu nampak abg posmen berdiri konon2 macho depan umah aku...
da siap sign bagai sumer...
aku masuk umah balik...rupe2nyer aku punye diploma sampai daaaaaaaaaaaaa...
sekian lame aku tggu....
hahaha...
diploma je pun.......
tp xpe...syukur...diploma pun bkan senang ape....:-)
Quiz la, test la, assigment la, final lg....
then alhamdulillah dapat jugak....
syukurrrrrrrrrr!!!!!!!
aku pun terus bukak plastic poslaju dengan rakus nye tanpa belas kasihan...hahahaha
sebenarnye aku konvo da lepas da...
15hb julai ari 2 lg..tp yg diploma 2 dapat lg....
kena ambik kemudian pulak...aku pun x faham nape cm2...
ke sumer org konvo cm2 ek????
so aku pun mintak la tlg member2 yg ada kat trganu ambikkan...
time kasih la ye aie...hi3...



ni la menatang 2....guna pos laju...pos express x muat aie cakap..



ha...ni la dia...aku x tau la ape sebenarnye menatang nie...ada yg cakap skroll..yeker>??
hantam je la labu...











yang nie aku tau la...transkrip....:-)
so settle da everything...
terima kasih la kepada mereka2 yg menjayakan program ini...ahaks....
p/s: petang nie aku balik kampung...yea3..

1 comments:

miss norafizan August 13, 2009 at 11:13 PM  

:) da smpai da...so skrg snang skit kn b...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS