TAHNIAH ATAS PERKAHWINAN DATUK DR SHEIKH MUZAFFAR DAN DR HALINA

>> Sunday, October 10, 2010

pic credit to candid syndrome

Tahniah aku ucap kan kepada angkasawan negara iaitu Datuk Dr sheikh Muzaffar atas pernikahan beliau dengan pasangan hidupnya iaitu Dr Halina.. Setelah lapan tahun menjalinkan hubungan, akhirnya beliau menetapkan untuk melangsungkan majlis perkahwinan pada hari ini 10/10/10..

Majlis akad nikah telah dilangsungkan di Masjid Sultan Mizan Putrajaya..Beliau telah dinikah kan oleh bapa Dr Halina sendiri dengan sekali lafaz sahaja..Dan disaksikan oleh ahli keluarga kedua belah pihak, peminat2 beliau serta kawan2 angkasawan dari negara lain...

Majlis resepsi pula akan berlangsung pada malam ini pada pukul 8 malam.Ada siaran langsung lagi di tv3 pada jam 9 malam..Majlis resepsi yang bertemakan kayangan..So kalau nak tau kayangan tu rupa dia macam mane, jangan lupa saksikan di tv3 malam nie tepat jam 9 malam.:-)

Aku mendoakan pasangan ini akan bahagia dan berkekalan sehingga ke anak cucu serta berjaya menjalani liku2 kehidupan..Nanti boleh la mereka nie g honey moon kat angkasa lepas..:-)

p/s : Giler ramai orang buat majlis kawin hari nir kan?Korang x buat ke?:-) Tadi tengok nona, bukan main cun pulak Dr Halina tu, make up simple sajork.

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS