SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

>> Friday, September 10, 2010

Salam korang semua..Pejam celik dah hari raya dah...Kepenatan menjaga api lemang sangat belum hilang lagi nie..Tapi best sangat2 sebab benda tu la yang aku paling tunggu2 sebelum raya..Kenikmatan buat macam2 bersama keluarga tersayang...



Di kesempatan ni, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya..Aku menyusun sepuluh jari kepada pembaca2 blog cap ayam aku nie..Jika ada penulisan aku yang salah, terover dari biasa atau ape je yang buat korang x senang baca, aku mohon seribu kemaafan..

Semoga Aidilfitri kali ini kita memohon maaf di antara satu sama lain, dan membuka lembaran baru untuk kehidupan kita...

Semoga korang semua happy bersama keluarga tersayang, kalau ada duit lebih, jangan lupa bagi aku duit raya dan jemput datang rumah untuk beraya..:-)


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI JARIMERAH

p/s : sampai raya dah, satu kad raya pun x dapat, korang ada dapat x?:-)

1 comments:

♥ 미스 kiera ♥ September 22, 2010 at 12:24 AM  

huhu..
slamat ari raye,,

ala u..
i pon xdpt la kad..hihi..
zmn da brubah..
org wish kt fb..blog je..
hehe...


http://owlkieranaa.blogspot.com

2 url blog i k..
sudi2la kalo nk folow ae..
tq!

hehe

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS