MAIN² LANGGAR KE? | GILER RAMAI ORANG | RAYA

>> Thursday, September 2, 2010

Selamat pagi korang sumer..Hari nie dah hari yang ke 23 berpuasa, bermakna tinggal lagi seminggu je untuk berpuasa dan meaning that nak raya la kan..Memang x sabar nak raya..Amacam shopping raya korang kali nie?Confirm gempak2 la kan, aku macam biasa2 je..Ala2 kadar sahaja...


Time cuti nuzul Quran hari tu aku ada g ke area jalan tar and sogo..Dengan harapan manusia x ramai la sebab selangor je cuti, Kl keje...Aku sampai area jalan tar dalam kul 10 kot..Tuuuuu dia, parking da full kat sana..Jalan da kemain jem lagi..Sangkaan aku meleset, wei, korang bangun kul brape nak g jalan tar?Lepas sahur korang terus gerak ke..Smiley Faces

Aku masuk je sogo, lagi la ramai manusia wei, nak jalan pun terpaksa langgar2 orang..Mujur la aku langgar tu sumer awek2..Aku buat2 langgar je tau..Bukan ape, cuma nak merapatkan ukhwah...ahakkksss...Korang x caye manusia giler ramai??Korang cuba tengok bawah nie..Smiley Faces




Ramai kan??

Memang shopping sakan diorang nie, yela, time nie la nak cari baju anak2, dan dapat harga yang murah2..Sape yang shopping time nie memang bijak la..Sebab boleh dapat banyak!Beriban2 diorang nie shopping..K lah, ada keje nak buat..
Smiley Faces


p/s : Ape kaler baju raya korang tahun nie???

5 comments:

aurikelsan September 2, 2010 at 11:28 AM  

aku rasa bukan kt jln TAR ngn SOGO je sesak, kat kebanyakan shopping complex & tpt beli belah yg lain pun sesak..

aku g PKNS, plaza alam sentral & SACC mall pun sesak gak..xbestla shopping sesak2 nie, xleh fokus nak buat pilihan..last2 aku xbeli apa pun

redfingger September 2, 2010 at 11:46 AM  

betuuuiii....
mcm ne nak memilih,tolak2 bagai...sakit hati pun ada kot..hahahaha...sabar2, bulan pose...

AJ September 2, 2010 at 12:10 PM  

dah nak raya..surela ramai orang..yg sakit hatinya,kadang2 saletu bukannya sale pun

redfingger September 2, 2010 at 2:08 PM  

betul3...
kena pandai la nak shopping...
kalau x, same je la macam x sale..:-)

perjalanan pulang September 2, 2010 at 2:55 PM  

aku tak beli baju lagi sebab sebab baju bini belum berganti...tak larat pakai baju hijau nak tukar hitam pulak

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS