kisah silam

>> Tuesday, November 17, 2009

hahaha...xde keje betol aku nie...update blog ntah pape je....n3 kalie ni xde ape pun...aku just tepek gambar2 lame aku je...xde la lame mane pun...gambar2 aku time s2dy dulu je...
motiiippppp aku letak gambar?????suka hati aku la...blog aku...(dalam nada bongkak..hahaha)

sila la lihat gambar2 nie ye...ada perbezaan x???:-p


ni time kat kolej, depan bilik lecture...


sebelum g class....




gambar atas nie time aku join kembara merdeka...


di hadapan umah sewa ku kat tganu....


kat pd...family day ngan family...


nak g sambut besday kakchik kat klang...

tu je la...niat dihati nak tepek gambar banyak2...tapi pendrive aku hilang pulak...xtau la aku letak kat mane...adoi.....:-(


0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS