no idea

>> Sunday, October 18, 2009

hi sumer....nape lak aku tetiba rajin update sekarang nie ek???ntah la...mood baik kot...hahaha...semalam pas balik dari open house depavali umah parents a.razique, aku xde kemana..terus balik umahs sebab malas nak kuar...nak kuar jalan, tp kekeringan membuatkan hajat mulia aku 2 terbantut!:-) apa boleh buat....hahaha....aku lepak umah je sorang2...then dalam kul 5 kot, kak chik balik...aku pun sibuk ajak dia kuar....

aku : jom kuar k.chik...
k.chik : nak g mane lak dik, k.chik malas la...
aku : ala, jom r..kt kuar jalan2 ker...kt g klcc nak?
k.chik : hah!!?apahal lak ko nak g klcc?malas la..merepek je ko nie dik...
aku : jom je la, kt xyah naik keta, kt naik lrt je...xyah bayar parking...murah je...
k.chik : memang la murah...klcc nye parking mmg mahal...tp malas la...org ramai...
aku : kalo cm2,kt g tgk movie ke..nk x?jom r..
k.chik : ko nie nape dik?merepek je...malas la k.chik...
aku : @#####+))***

hahaha...2 la aku...bercakap je...padahal bukan la nak g sgt pun...tp aku mmg cm2...suka merepek...aku akan bantai cakap banyak2 sampai org jd hangin...hahaha....k.chik layan je...lap u la k.chik...:-)

then pas magrib, nak sedap kan ati aku, k.chik ajak g lepak2 minum kat waterlily, belakang umah aku...ok la..ktorang nak g dalam kul 9 kot...sementara 2 tgk la tv...cite zoey & joey....tgh2 tgk, ada iklan pizza hut...extra cheesssseeee....bkan main sedap lak nampak....

aku : bestnye makan pizza...
k.chik : aah la dik...lame da xmakan..
aku : jom kt makan pizza nak??
k.chik : ok gak..jom2..cepat siap....

xpasal2 g makan pizza sebab terluir tgk iklan kat tv...mengong betol...hahah...g la makan pizza kat kota damansara....


oder set untuk 2 orang...

2 pun banyak x habis...tapau saje sudah...esok blh makan lagi...nak nye bukan main...makan sikit je....nafsu betol!!!:-)


lepas da kenyang, ambik gambar la..ape lagi..hahahahaha



best2 hari nie...aku suka!!!!! dari xde idea nak wat pape, terus ada idea nak g makan pizza...pengaruh iklan tv yg sungguh hebat!!!kuikuikuikui..:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS