ahad@konvo

>> Sunday, October 25, 2009

askum sumer...last week aku agak bz menjalanie kehidupan aku...ape yg aku bz sgt 2??aku pun x paham ape yg aku bz sgt....poyo je lebih kot...hahaha...lame x main tenet...main pun kejap2 je...2 yang blog pun da lame giler x update2...nie tgh free...line tenet pun cam ok jer...so aku pun gagahkan diri menaip blog aku yang x seberapa nie....hahaha....


aku boring giler ari nie...xde watpe pun...bangun tadi awal da...tp sebab xde benda nak buat...aku golek2 je atas katil..then tetido balik...sampai la kul 12...ha...ambik ko...sampai kul 12 2...mmg hari ni boring gilosssss!!!!nak tgk tv pun malas...mood ntah kemana ntah...tv lak citer sumer hampeh2...xde yang best....

xtually hari nie my sweetheart @ budak kecik konvo...tp aku x dapat pun g...walaupun hari nie aku teramatlah free and xde watpe langsung!!!bukan aku x nak g...niat kat hati nie mmg nak g la sgt2..tp atas aku yg teramat lah kering skrg nie...x dapat la aku g...sory ye dear...hadiah pun x dapat nak bagi...sob sob sob...ter emo la plak..hahahaha...pape pun aku nak ucapkan tahniah pada budak kecik yg da pun konvo...


bear konvo

so gambar bear konvo nie hadiah untuk budak kecik....tahniah sebab da konvo ye...segala penat lelah 3 tahun ambik diploma dulu da pun terbayar...so keep up the good work on degree plak ek sekarang...belajar rajin2 untuk final yg da dekat sgt....i always pray for you...
gud luck..:-)

TAHNIAH UNTUK KAMU!!!!:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS