buka luar lagik

>> Wednesday, September 16, 2009

halooo sumer....
hari nie da hari ke 7 kt puasa....:-)
sape pose x cukup sendiri mau ingat la kan...:-p
3 hari jer lagi kt nak beraya..
kompem korang sumer da x sabar giler kan???
termasuk la aku...:-)
bila korang sumer balik kampung???
aku maybe hari nie atau esok...
xkompem lagi...
semalam aku bukak pose kat luar...
kakteh belanja...
buka kat federal hotel...
best la makan kat c2...
makanan kat c2 best2 belaka...
orang pun x ramai sgt...
xyah nak Q lame2 nk ambik food...
tempat dia pun best giler...
nice kan???




kat tepi table ktorang makan ni ada taman n pool...
sambil2 makan dapt tengok taman...huahuahua

ni la kakteh n a.razique..
mereka nie la belanja bukak pose nie...
ada sorang lagi...
my bro...
tapi gambarnyer x masuk...
off record katanye...:-)
gambar aku pun xde...
sebab xde sape nak ambik...huhuhuhu
kakteh aku nie pregnant...
insyallah baby gurl...:-)
kalu sumer ok cm doc kate...
kakteh akan bersalin 25 hb 12 nie...
pape pun thank to kakteh sebab belanja...
lupa nak cakap...
federal hotel nie dekat sebelah royal bintang hotel....
belakan low yat..
kompem korang tau kan????
korang kan teror2 belaka..:-)
p/s: thanks kakteh sebab belanja ktorg...love u....



1 comments:

cʏcʏreαℓℓα September 16, 2009 at 6:21 PM  

selamat menyambut hari raya.
ampun maaf dipinta.

harap sudilah ye.amek kad raya kat blog nurul.
tq =)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS