mari berkemas

>> Tuesday, August 11, 2009


























cm kelakar jer n3 ni kan...
aku bangun je pagi nie kpala bkan main sakit lg...
sakit giler!!!!!!!!
so aku pun check la bp aku...
bl check, ok je...xde la tggi sgt pun....110/90...
ok la 2...so aku bertambah2 la pening, asal lak kpala aku sakit x hilang2...
budak kecik da risau da...suh aku makan ubat la, wat air limau la...
thanks dear....
pas2 kakied ajak aku berkemas umah lak...
mmg umah da tahap gaban da skrg nie...
so aku pun tlg la dia....
bukak kabinet kat dapur 2 mak ai..agak menakutkan la jugak...
so kuarkan sumer....lipas byk giler dowh...
tp aku lupe la nk ambik gambar2 jenazah lipas2 2...
ni antara gambar2 semasa proses berkemas ngan kakied..
tikar mengkuang la, cawan plastic la, tin cat yg lame2 dulu....mcm2 lg...x sampai ati aku nk citer kat cnie...hi3
mmg byk giler dowh...

ni bkan bersepah, tp semak mata tgk...ni antara barang2 yg k.lang shopping...umah ktorg ni x besar mane pun...tp barang masing2 banyak...so not enough space lor...


so bl da selongkar sumer dari kabinet 2...da jd lagi cm tongkang pecah la...hahahah

korang tgk la nie....agak da bersih la jugak....sblum nie penuh ngan puntung rokok aku...so aku kemaskan la...da aku yg buat...hihihihihih

tgh2 kemas dalam kabinet bwh dapur, aku terjumpa la cawan2 plastic nie...so aku pun main2 la...susun2 jd la cm2...hahahaha...org bkemas, aku wat sepah....

ni la sebahagian sampah yg kene buang...sebahagian je nie...sbb aku da buang 3 plastic besaar sblum aku ambik gambar nie...



dahsyat tol gak kan??
tp sumer da jd suci dan murni da....
best2...sumer da clean n clear....




1 comments:

miss norafizan August 11, 2009 at 2:15 PM  

b...truknyer!!:)
rajin b..klau syg...xde mkna nk kemas2 cm2...;p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS