introduction

>> Friday, July 10, 2009

ha...!!!
nama penuh aku adalah Norhafizan Bin Mohamad. aku berasal dari negeri adat pepatih iaitu n9..sekarang aku duk kat damansara with my siblings. nma glemer aku ialah bob..jarang org pggl nma btul aku...biasanya bob...so korng kenal aku kat cni and kat luar as bob..aku lbih slesa dgn nma tu..aku keja dgn cimb as a unit trust consultant...jd klau korang ada niat nk melaburkn duit tuk masa depan yg lbih cerah..just contact aku..aku akan cuba bantu korng smua...aku jugak cpt mesra orgnye...kalu korang nmpk aku,tgur la aku... :) so kat blog aku ni aku akn cerita smua tntang diri aku,hidup aku, family aku and ape je yg berlaku dlm hidup aku..aku harap korang smua enjoy!!!

bwh ni 1st entie aku;

ni 1st n3 aku nie.....

baru je wat blog nie...

ni pun bkan aku yg wat...

'budak kecik' yg wat kan...

siapakah 'budak kecik' ??

meh aku story ye...

'budak kecik' 2 yelah my sweetheart...

name dia nora...

dia da wat blog lame da...

then dia suruh aku wat pulak...

layan je la dear...

dia la yg wat kan nie...

cakap byk x guna...

tgk dulu gambar2 ni....

aku+budak kecik..


~~~redfingger~~


aku+budak kecik



aku la nie....



budak kecik






Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS