hari ke 7 bulan ramadhan

>> Friday, August 28, 2009

syukur alhamdulilah...
hari nir da genap seminggu kt sumer berpuasa..
sape yg x cukup seminggu???
sila angkat tangan..
hari nie aku bangun je sahur td, makan sahur..
bkan main best lak mkn sahur td..
2 kali aku bertambah..hi3..
makan lauk ayam goreng n ikan patin masak tempoyak...
kemain soooddappp laie...
pas je sahur, ingat nk update blog...
tp tenet kat umah akak aku xleh pakai la plak..
mengong betoiiii.......
so aku batalkan la niat murnie aku 2...
layan tv, then terus sambung tido..:-)
pas2 bangun, kakchik jemput..
terus balik tropicana...
ingat nak buka kat luar la ari nie...
ngan budak kecik...
sape nak join???
tp kreta aku plak xde...
adduuuyyyaaaiiii...
yg bestnyer esok aku balik kampung...
almost sumer adik beradik aku balik esok..
kompem kecoh...yea yea yea..!!!~~
nanti aku update ape yg menarik time aku balik kampung...

p/s: solat jumaat!!!!!!!

3 comments:

cʏcʏreαℓℓα August 29, 2009 at 9:45 PM  

sedapnyer lauk tok bersahur ..nyamii

Syida Shu August 30, 2009 at 2:14 PM  

meriah bila jumpa siblings (:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS